.. til jeg forlater mitt trofaste hjemland. Jeg gruer meg. Jeg gleder meg. Akkurat nå har jeg betalt første avdrag på 20 000 og det gjenstår 110 000. Det skal gå helt fint! Det eneste som gjenstår før jeg skal dra nå, er visumpapirene og sende inn noen papirer til EF, samt betale ned alt sammen og få den informasjonen jeg trenger.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar